Категорії
 
 
 
 
 
 
 

ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР? 

Якщо ви зацікавлені у поверненні товару, просто заповніть протокол нижче та надішліть товар назад на нашу адресу. 

1. Відправка повинна бути відправлена ​​без наложеного платежу а пакетом за адресою (на пошту посилки не приймаємо).
2. Товар не може бути пошкоджений або використаний і повинен бути повним, включаючи етикетки.
3. Заповніть протокол скарги та надішліть його нам на пошту.
4. Термін відкликання товару – 14 днів після отримання товару покупцем.

ФОРМА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

Однак ви також можете відправити товар нам за такою адресою:

Для відправки посилки через Мeest Poshta
отримувач – Росан Глобал - ПОВЕРНЕННЯ WARAGOD-ZASILKOVNA
79035, м. Львів, вул. Зелена, 147
+38 067 670 23 03.
Для відправки посилки через Мeest Poshta виберіть послугу до Дверей або до Складу.

Для відправки посилки через Нову Пошту вкажіть:
отримувач - СП РОСАН - ПОВЕРНЕННЯ WARAGOD-ZASILKOVNA
Відділення Нова Пошта № 3
вул. Угорська, 22
38 050 430 1 430

Для відправки посилки через Укрпошту вкажіть адресу
79000, м. Львів вул. Словацького, 1, а/с №
ПОВЕРНЕННЯ WARAGOD-ZASILKOVNA

 

ЦЕНТР КЛІЄНТІВ

Електронна пошта: info@waragod.com
Довідковий центр: Ви можете знайти його ТУТ
Контактний формуляр

 

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ

1. Право покупця вимагати дефектний товар
У разі виявлення недоліків придбаного товару покупець має право реалізувати свої права відповідальності за недоліки товару (скаржитись). Керівник магазину або уповноважений ним працівник зобов'язаний прийняти рішення щодо скарги негайно після розгляду, у складних випадках - протягом трьох днів. У цей термін не входить час, необхідний для експертної оцінки помилки.

Замовник може доставити заявлений товар на адресу WARAGOD s.r.o. Мургашова 2, 94901 Нітра. Однак термін служби обладнання не може перевищувати 30 (тридцяти) днів. Покупець не має права скаржитися на недоліки, на які була надана знижка і про які продавець повідомив його.

2. Обов'язки продавця
При продажу товарів громадянам продавець несе відповідальність за відповідність товару необхідної якості, кількості, міри і ваги. Він повинен бути без дефектів і відповідати технічним стандартам. Продавець несе відповідальність за недоліки, які проданий товар має під час прийому товару, а також за дефекти, що виникли після прийняття товару протягом гарантійного терміну. Для вживаних речей продавець не несе відповідальності за дефекти, спричинені їх використанням, зносом або неналежним доглядом.

3. Місце рекламації
Претензії пред'являються покупцем в магазині, де був придбаний товар. Для цілей онлайн-покупок магазином є WARAGOD s.r.o., Murgašova 2, 94901 Nitra. Покупець підтверджує покупку відповідним доказом покупки та, якщо це продукт із подовженим терміном гарантії, підтвердженим гарантійним талоном. Під час тимчасового закриття або скасування претензія подається до закладу, який вказано на дошці оголошень про тимчасове закриття або скасування закладу.

4. Гарантійний термін
Умовою визнання претензії є її застосування протягом гарантійного терміну. Гарантійний термін 24 (двадцять чотири) місяці з моменту отримання товару покупцем. Якщо товар має довший гарантійний термін, продавець зобов’язаний видати покупцеві під час продажу належним чином заповнений та підтверджений гарантійний талон, у якому зазначаються умови та обсяг цієї гарантії. Якщо рекламація покупця задоволена шляхом обміну дефектного товару на бездоганний, гарантійний термін поширюється на новий товар з моменту отримання нового товару. Те саме стосується випадку заміни частини або частини, на яку надається гарантія.

5. Скасування замовлення
Замовлення можна скасувати тільки до реєстрації або відправлення замовлення. Якщо замовлення вже запаковано та відправлено, замовлення не можна скасувати, і клієнт зобов’язаний прийняти його згідно з умовами.

6. Дефекти, які можна усунути
Недоліками товару вважаються недоліки, які можна усунути, усунення яких не впливає на зовнішній вигляд, функціональність і якість товару. Якщо дефекти можна усунути, покупець може вимагати:
а) безкоштовне, правильне та своєчасне усунення помилок
б) заміна несправної деталі або деталі, якщо дефекти стосуються лише деталі або деталі
в) обмін товару, якщо він ще не використовувався

7. Невиправні помилки
Якщо є невиправні дефекти, які перешкоджають належному використанню товару, покупець може вимагати обміну дефектного товару на бездоганний. Якщо продавець не може замінити неякісний товар на бездоганний, покупець може вимагати розірвання договору та повернення сплаченої суми.

8. Розгляд рекламації шляхом надання знижки
Якщо покупець вимагає знижку, претензію можна врегулювати, надавши її. Знижка на товар надається при наявності невиправних недоліків, що не перешкоджають використанню товару за призначенням. При визначенні розміру знижки враховується асортимент недоліків заявленого товару.

9. Необґрунтований виїзд на скарги
У разі невиправданої поїздки за вимогою продавець має право вимагати від покупця винагороду в розмірі витрат, пов'язаних з поїздкою. При цьому продавець залишає за собою право не повертати гроші за такий товар і право не обмінювати його на інший товар.

10. Відмова від договору та обмін товару
Відмова від договору, тобто повернення товару з поверненням вартості покупки, приймається протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем. Термін обміну товару - 30 днів з моменту отримання покупцем відправлення. При обміні покупець вибирає товари рівної або більшої вартості. У разі різниці, сума різниці буде розрахована післяплатою.

Ця процедура розгляду скарг набуває чинності 23.11.2023 рік

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Повна (Desktop) версія