Категорії
 
 
 
 
 

WARAGOD s.r.o.
Братіславська 2640/9, 94901 Нітра, зареєстрований офіс у Словаччині
Код ЄДРПОУ: 47056827
РНОКПП (ІПН): 2023745174
ІПН платника ПДВ: SK2023745174
Район НР суд, розділ СРО. Вл. №: 34030/N
Банківські реквізити: Fio Banka a.s.: SK4883300000002601069846


Контролюючий орган:
Словацька торгова інспекція (SOI)
Інспекція SOI Нітранського району
Станічна 9, 94901 Нітра
Телефон: 037/7720001, Факс: 037/7720024

Придбати товари на нашому сайті можуть як юридичні, так і фізичні особи за умови дотримання наведених нижче правил.

Замовлення

  1. Споживач замовляє товари та послуги продавця через бізнес-систему www.waragod.com.ua письмово: електронною поштою (включаючи замовлення через електронний магазин), поштою. Наказ, зроблений таким чином, вважається обов’язковим і відповідає Закону №. 102/2014 зб. у редакції пізніших змін і положень розуміти договір, укладений на відстані.
  2. У кожному замовленні споживач повинен вказати ім'я та прізвище, поштову та розрахункову адресу, номер телефону та електронну пошту; фізична та юридична особа, підприємець, Код ЄДРПОУ, ІПН платника ПДВ, найменування товару, опис товару, кількість штук, дата оформлення замовлення, (замовлення через інтернет-магазин відповідає цим умовам автоматично). Ці дані будуть використовуватись відповідно до Закону про захист персональних даних №. 428/2002 зб. лише в рамках ділових відносин між продавцем і споживачем і не буде надано третім особам (за винятком особи, яка забезпечує транспортування товару).
  3. Після доставки замовлення це замовлення буде зареєстровано в системі продавця, і в той же час між продавцем і споживачем створюватимуться ділові відносини. Продавець зв'яжеться з споживачем не пізніше ніж протягом 24 годин (у робочі дні). Він перевіряє замовлення, спосіб транспортування та повідомляє можливий час доставки або дату отримання, остаточну ціну та спосіб оплати. З цієї дати замовлення є обов’язковим для виконання споживачем.
  4. Споживач має право скасувати замовлення за згодою обох сторін у найкоротший термін, щоб замовлення не було відправлено. Скасувати замовлення можна тільки письмово (електронною поштою) або по телефону. Про підтвердження відмови продавець також повідомить споживача виключно письмово (електронною поштою) або телефоном. Письмова форма необхідна у зв’язку з наявністю перевіреного доказу скасування для продавця та призупинення обробки замовлення.
  5. У разі схвалення замовлення товар буде упакований у відповідну упаковку та відправлений за вказаною адресою доставки покупця. Підтвердження оплати товару (в даному випадку рахунок-фактура) буде надіслано покупцеві
    в електронному вигляді, у вигляді електронного листа на адресу електронної пошти, вказану при замовленні товару.
    Тому дуже важливо вказати правильну адресу електронної пошти в замовленні, а також звернути увагу на те, чи непереповнена ваша електронна скринька. У такому випадку можливо, що ви не отримали рахунок-фактуру електронною поштою, і вам потрібно негайно зв’язатися з продавцем або спорожнити поштову скриньку.Податковий документ в електронній формі відповідно до Закону про бухоблік гр. 431/2002 зб. від 18 червня 2002 р., §32 «Доказовість бухгалтерських записів», дійсний податковий документ. Відповідно до § 33 «Передача бухгалтерських записів» рахунок-фактура захищено у файлі PDF від змін, але можна роздрукувати цей документ у високій якості.
  6. Покупець - споживач - має право звернутися до продавця з проханням про виправлення (електронною поштою на info@waragod.ua), якщо він не задоволений тим, як продавець розглянув його скаргу, або якщо він вважає, що Продавець порушив його права. Якщо продавець негативно відповість на цей запит або не відповість на нього протягом 30 днів з моменту його відправлення, споживач має право подати пропозицію про ініціювання альтернативного вирішення спору до суб’єкта альтернативного вирішення спорів (далі – суб’єкт ARS). відповідно до Закону 391/2015 Зб. Суб’єктами ARS є органи влади та уповноважені юридичні особи згідно з §3 Закону 391/2015 Coll. Пропозиція може бути подана споживачем у спосіб, визначений відповідно до §12 Закону 391/2015 Coll.Перелік організацій ARS можна знайти на веб-сайті Міністерства економіки Словаччини www.mhsr.sk
  7. Споживач також може подати скаргу через платформу альтернативного вирішення суперечок RSO, яка доступна в Інтернеті за адресою http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  8. Альтернативним способом вирішення спору може скористатися лише споживач - фізична особа, яка при укладенні та виконанні споживчого договору не діє в межах своєї підприємницької діяльності, роботи або професійної діяльності. Альтернативне вирішення спорів застосовується лише до спору між споживачем і продавцем, який виникає або пов’язаний із споживчим договором. Альтернативне вирішення спорів стосується лише договорів, укладених на відстані. Альтернативне вирішення спорів не поширюється на спори, вартість яких не перевищує 20 євро. Організація ARS може вимагати від споживача сплати комісії за початок альтернативного вирішення спору, що не перевищує 5 євро з ПДВ.

Терміни доставки

  1. Терміни доставки відрізняються для різних типів товарів. Про дату доставки або отримання товару споживач завжди буде повідомлений під час перевірки замовлення.
  2. Загалом термін доставки або отримання товару становить від 1 до 2 днів з моменту перевірки замовлення.
  3. У виняткових випадках, коли деяких видів товарів немає на складі, а також їх немає навіть у виробників та імпортерів, термін доставки може бути більшим. У цьому випадку продавець зв'яжеться з вами електронною поштою або телефоном і повідомить про ситуацію.

Ціна, умови оплати та доставка

  1. Усі ціни, вказані на окремі товари, є договірними. В інтернет-магазині завжди актуальні та правильні ціни. Ціни остаточні, т.е. з ПДВ, або усі інші податки та збори, які споживач повинен сплатити, щоб отримати товар, це не стосується можливих зборів за транспорт тощо, які згадуються лише в т.зв. кошика та їх кількість залежить від вибору Покупця.
  2. Споживач здійснює оплату готівкою, накладеним платежом, переказом/зарахуванням на рахунок продавця або оплату платіжною карткою - через платіжні шлюзи.
  3. При передачі товару споживач оплачує вартість товару + вартість доставки і, можливо, вартість накладеного платежу та інші комісії за додаткові додаткові послуги.
  4. Спосіб транспортування обирає споживач самостійно через форму замовлення в електронному магазині або іншим способом зв’язку. Споживач може вибрати спосіб транспортування, а саме:
    а) власним транспортом,
    б) кур'єрською компанією
  5. Сума транспортних витрат завжди буде повідомлена споживачеві під час перевірки замовлення, або продавець порекомендує споживачеві дешевший варіант транспортування.
  6. Продавець надає наступні додаткові послуги в залежності від поточної можливості їх застосування:
    Обмін та повернення через консультанта Zásielkovna (поштовий бокс)
    Послуга обміну - Двосторонній обмін кур'єром, якщо вам не підійшов розмір
    Обмін або повернення товару до 100 днів
    Вивіз незадовільного товару за адресою замовника

    Усі необов’язкові додаткові послуги, що оплачуються, носять характер страхування від можливого виникнення потреби в їх застосуванні після доставки товару та являють собою одноразову плату, яка не повертається. Якщо реальна потреба в їх використанні не виявлена ​​після доставки товару, ця плата за додаткову послугу не повертається.

Приймання товару

  1. Споживач зобов'язується отримати товар в узгоджену дату за адресою, вказаною в замовленні.
  2. При отриманні товару споживач зобов'язаний перевірити фізичну цілісність і комплектність відправлення. Якщо відправлення має видимі пошкодження та знищення, споживач зобов’язаний негайно зв’язатися з продавцем, не приймаючи відправлення, і написати Акт пошкодження відправлення в транспортну компанію. Будь-які пізніші претензії щодо кількості та фізичного пошкодження товару не приймаються.
  3. Споживач набуває права власності на продукцію лише шляхом сплати повної ціни та інших сум, обумовлених у договорі дистанційної купівлі-продажу, на рахунок продавця. До моменту переходу права власності від продавця до споживача, який володіє товаром, споживач несе всі обов'язки зберігача речі та зобов'язаний за свій рахунок безпечно зберігати продукти та послуги та маркувати їх таким чином. що їх можна ідентифікувати як продукт продавця за будь-яких обставин.
  4. Продавець має право вимагати виконання зобов'язань, зокрема сплати ціни товарів і послуг, незалежно від того, що право власності на товар і послугу ще не перейшло до споживача.
  5. Ризик пошкодження продукції переходить до споживача в момент її прийняття споживачем або його представником.

Відмова від договору

  1. Споживач має право скасувати замовлення за згодою обох сторін у найкоротший термін, щоб замовлення не було відправлено. Скасувати замовлення можна тільки письмово (електронною поштою) або по телефону. Про підтвердження відмови продавець також повідомить споживача виключно письмово (електронною поштою) або телефоном.
  2. Відповідно до закону (102/2014 Coll. - Закон про захист прав споживачів при дистанційній торгівлі товарами) споживач має право відмовитися від договору без пояснення причини протягом 14 робочих днів з дати отримання товару. Відмова від договору повинна бути зроблена в письмовій формі, повинна містити всі дані, які використовуються для ідентифікації товару, споживача та продавця, і повинна бути доставлена ​​протягом вищезазначеного періоду разом із продуктом до головного офісу продавця за рахунок і відповідальність споживач. Витрати на повернення товару несе споживач.

    Товар не повинен бути пошкодженим, використаним, повинен бути в оригінальній упаковці, і разом з продуктом споживач повинен надати всі документи, що стосуються даного продукту (інструкція користувача, гарантійний талон, докази покупки тощо), які він отримані при його покупці. Споживач погоджується та визнає, що письмова форма в даному випадку означає документ про відмову від договору купівлі-продажу, підписаний споживачем.

    Накладений платіж товар не повертається. Відправлений таким чином товар не приймається та повертається.
  3. Відповідно до вищезазначених зобов’язань споживача, продавець забере товар назад і протягом 14 днів з дати відмови від договору, ціна, сплачена за товар або послугу, або передоплата, яку споживач сплатив за товар або послуга буде повернено споживачеві в попередньо узгоджений спосіб.
  4. Покупець не може відмовитися від договору купівлі-продажу, укладеного на відстані, особливо в таких випадках:
    а) якщо це договір, який також включає надання послуги, якщо послуга почала виконуватися за згодою споживача до закінчення строку для відмови від договору.
  5. Продавець залишає за собою право анулювати замовлення (відступити від договору) або його частину, якщо:
    а) продукт не виробляється або знятий з виробництва
    б) змінилася ціна постачальника продукції
    в) відображена ціна товару була неправильною

Гарантійне та сервісне обслуговування, повернення або обмін товару:

  1. Конкретні умови гарантії та обслуговування вказані у відповідних гарантійних листах вибраних товарів, які споживач отримує при покупці товару.
  2. Загалом, якщо інше не зазначено в гарантійних листах, гарантійний термін для виконання споживчих контрактів становить мінімум 24 місяці або обмежується терміном придатності продукту. Споживач - особа, яка при укладенні та виконанні споживчого договору не діє в межах своєї комерційної чи іншої підприємницької діяльності. Поскаржитися можна лише на товар, куплений і оплачений у продавця. Під час пред'явлення рекламації споживач зобов'язаний доставити (якщо характер продукту це дозволяє - вбудований продукт) рекламований продукт чистий, без механічних пошкоджень, в оригінальній упаковці, включаючи посібники, гарантійний талон, рахунок-фактуру або інше підтвердження оплати товару продавцю. Під час рекламації споживач дотримується вказівок гарантійного талона.
  3. Право на гарантію втрачається, якщо помилка виникла внаслідок механічного пошкодження виробу, експлуатації виробу в невідповідних умовах, неправильного монтажу, недотримання відповідних стандартів з боку споживача або особи, яка виконувала монтаж для споживачем, або якщо продукт був підроблений кимось, крім уповноваженої особи. Гарантія також не поширюється на дефекти, спричинені стихійними лихами та неправильним поводженням.
  4. У разі рекламації споживачу рекомендується повідомити продавця по телефону про те, що товар має дефект і як він проявився. На основі цієї інформації споживачу буде рекомендовано подальший порядок розгляду скарги.
  5. У разі повернення товару продавець залишає за собою право, передбачене законодавством, повернути найнижчу ціну транспортування, запропоновану на момент замовлення, незалежно від перевізника та подальшої ціни транспортування, зазначеної клієнтом у замовленні.

Інструкція про відповідальність продавця за недоліки товару чи послуги, права покупця:

§ 622

  1. Якщо це дефект, який можна усунути, покупець має право усунути його безкоштовно, вчасно та належним чином. Продавець зобов'язаний усунути недолік без невиправданої затримки.
  2. Замість усунення недоліку покупець може вимагати заміни речі або, якщо недолік стосується лише частини речі, заміни частини, якщо це не призводить до невиправданих витрат для продавця з огляду на ціну товару. товару або тяжкості дефекту.
  3. Продавець завжди може замість усунення дефекту замінити бракований товар на безвідмовний, якщо це не викликає серйозних труднощів у покупця.

§ 623

  1. Якщо це дефект, який не можна усунути і який перешкоджає правильному використанню товару як бездефектного, покупець має право обміняти товар або відмовитися від договору. Такі самі права належать покупцеві, якщо недоліки можна усунути, але якщо покупець не може належним чином використовувати річ у зв'язку з повторною появою недоліку після ремонту або внаслідок більшої кількості недоліків.
  2. При наявності інших невиправних дефектів покупець має право на розумну знижку від ціни товару.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Повна (Desktop) версія